Contact | Conducerea Primariei | Program audiente | Descarcare formulare | Strategia de dezvoltare a municipiului Husi | Proiecte |
Primaria Husi
Administratia publica locala Serviciul Public Local de Asistenta Sociala Serviciul Public Comunitar de Evidenta a persoanelor Directia Urbanism, Administrare si Dezvoltare Locala Compartimentul Gestionarea Resurselor Umane si a Functiilor Publice, Informatizare Compartimentul Agricol si Cadastru Compartimentul Autorizare Control Serviciul Impozite si Taxe Locale Consiliul local Husi Componenta Comisii de specialitate Hotariri Convocarea Consiliul Local in sedinte |
STAREA CIVILA Activitatea de stare civila se desfasoara conform Legii 119/1996 cu privire la actele de stare civila si a Metodologiei pentru aplicarea unitara a dispozitiilor respectivei legi si consta in inregistrarea actelor si eliberarea certificatelor de stare civila ( nastere, casatorie, deces si divort). Acte necesare pentru inregistrarea nasterii:
Acte necesare pentru incheierea casatoriei:
Aceste acte se depun cu cel putin 10 zile inainte de incheierea casatoriei. Pentru declararea decesului sunt necesare urmatoarele documente:
Constatarea desfacerii casatoriei prin acordul sotilor de catre ofiterul de stare civila Ofiterul de stare civila constata desfacerea casatoriei, prin divort pe cale administrativa, daca sotii sunt de acord cu divortul si nu au copii minori, nascuti din casatorie sau adoptati.Inregistrarea cererii de divort pe cale administrativa Cererea de divort pe cale administrativa se face in scris, se depune si se semneaza personal de catre ambii soti, in fata ofiterului de stare civila delegat de la primaria care are in pastrare actul de casatorie sau pe raza careia se afla ultima locuinta comuna a sotilorIn cererea de divort fiecare dintre soti declara pe propia raspundere ca:
|
Informatii publice
Program audiente Descarcare formulare Autorizatii construire Certificate urbanism Anunturi publice Contact
|