Contact | Conducerea Primariei | Program audiente | Descarcare formulare | Strategia de dezvoltare a municipiului Husi | Proiecte |
Primaria Husi
Administratia publica locala Serviciul Public Local de Asistenta Sociala Serviciul Public Comunitar de Evidenta a persoanelor Directia Urbanism, Administrare si Dezvoltare Locala Compartimentul Gestionarea Resurselor Umane si a Functiilor Publice, Informatizare Compartimentul Agricol si Cadastru Compartimentul Autorizare Control Serviciul Impozite si Taxe Locale Consiliul local Husi Componenta Comisii de specialitate Hotariri Convocarea Consiliul Local in sedinte |
Modalitati de contestare conform Legii 544/2001, privind liberal acces la informatiile de interes public Modalitatile de contestare a deciziei autoritatii în situatia în care persoana se considera vatamata în privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate Potrivit Legii 544/ 2001, privind liberul acces la informatiile de interes pubLegea 544/2001, privind liberul acces la informatiile de interes public
ART. 21
(1) Refuzul explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autoritati ori institutii publice pentru aplicarea prevederilor prezentei legi constituie abatere si atrage raspunderea disciplinara a celui vinovat.
(2) Împotriva refuzului prevazut la alin. (1) se poate depune reclamatie la conducatorul autoritatii sau al institutiei publice respective în termen de 30 de zile de la luarea la cunostinta de catre persoana lezata.
(3) Daca dupa cercetarea administrativa reclamatia se dovedeste intemeiata, raspunsul se transmite persoanei lezate în termen de 15 zile de la depunerea reclamatiei si va contine atât informatiile de interes public solicitate initial, cât si mentionarea sanctiunilor disciplinare luate împotriva celui vinovat.
ART. 22
(1) În cazul în care o persoana se considera vatamata în drepturile sale, prevazute în prezenta lege, aceasta poate face plângere la sectia de contencios administrativ a tribunalului în a carei raza teritoriala domiciliaza sau în a carei raza teritoriala se afla sediul autoritatii ori al institutiei publice. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirarii termenului prevazut la art. 7. (5, 10, respectiv 30 zile)
(2) Instanta poate obliga autoritatea sau institutia publica sa furnizeze informatiile de interes public solicitate si sa plateasca daune morale si/sau patrimoniale.
(3) Hotarârea tribunalului este supusa recursului.
(4) Decizia Curtii de apel este definitiva si irevocabila.
(5) Atât plângerea, cât si apelul se judeca în instanta în procedura de urgenta si sunt scutite de taxa de timbru.
Modalitatile de contestare a deciziei autoritatii în situatia în care persoana se considera vatamata în privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate Potrivit Legii 544/ 2001, privind liberul acces la informatiile de interes pubLegea 544/2001, privind liberul acces la informatiile de interes public
ART. 21
(1) Refuzul explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autoritati ori institutii publice pentru aplicarea prevederilor prezentei legi constituie abatere si atrage raspunderea disciplinara a celui vinovat.
(2) Împotriva refuzului prevazut la alin. (1) se poate depune reclamatie la conducatorul autoritatii sau al institutiei publice respective în termen de 30 de zile de la luarea la cunostinta de catre persoana lezata.
(3) Daca dupa cercetarea administrativa reclamatia se dovedeste intemeiata, raspunsul se transmite persoanei lezate în termen de 15 zile de la depunerea reclamatiei si va contine atât informatiile de interes public solicitate initial, cât si mentionarea sanctiunilor disciplinare luate împotriva celui vinovat.
ART. 22
(1) În cazul în care o persoana se considera vatamata în drepturile sale, prevazute în prezenta lege, aceasta poate face plângere la sectia de contencios administrativ a tribunalului în a carei raza teritoriala domiciliaza sau în a carei raza teritoriala se afla sediul autoritatii ori al institutiei publice. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirarii termenului prevazut la art. 7. (5, 10, respectiv 30 zile)
(2) Instanta poate obliga autoritatea sau institutia publica sa furnizeze informatiile de interes public solicitate si sa plateasca daune morale si/sau patrimoniale.
(3) Hotarârea tribunalului este supusa recursului.
(4) Decizia Curtii de apel este definitiva si irevocabila.
(5) Atât plângerea, cât si apelul se judeca în instanta în procedura de urgenta si sunt scutite de taxa de timbru.
Modalitatile de contestare a deciziei autoritatii în situatia în care persoana se considera vatamata în privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate Potrivit Legii 544/ 2001, privind liberul acces la informatiile de interes pubLegea 544/2001, privind liberul acces la informatiile de interes public
ART. 21
(1) Refuzul explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autoritati ori institutii publice pentru aplicarea prevederilor prezentei legi constituie abatere si atrage raspunderea disciplinara a celui vinovat.
(2) Împotriva refuzului prevazut la alin. (1) se poate depune reclamatie la conducatorul autoritatii sau al institutiei publice respective în termen de 30 de zile de la luarea la cunostinta de catre persoana lezata.
(3) Daca dupa cercetarea administrativa reclamatia se dovedeste intemeiata, raspunsul se transmite persoanei lezate în termen de 15 zile de la depunerea reclamatiei si va contine atât informatiile de interes public solicitate initial, cât si mentionarea sanctiunilor disciplinare luate împotriva celui vinovat.
ART. 22
(1) În cazul în care o persoana se considera vatamata în drepturile sale, prevazute în prezenta lege, aceasta poate face plângere la sectia de contencios administrativ a tribunalului în a carei raza teritoriala domiciliaza sau în a carei raza teritoriala se afla sediul autoritatii ori al institutiei publice. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirarii termenului prevazut la art. 7. (5, 10, respectiv 30 zile)
(2) Instanta poate obliga autoritatea sau institutia publica sa furnizeze informatiile de interes public solicitate si sa plateasca daune morale si/sau patrimoniale.
(3) Hotarârea tribunalului este supusa recursului.
(4) Decizia Curtii de apel este definitiva si irevocabila.
(5) Atât plângerea, cât si apelul se judeca în instanta în procedura de urgenta si sunt scutite de taxa de timbru.
-In cazul in care o persoana considera ca dreptul privind accesul la informartiile de interes public a fost incalcat, aceasta se poate adresa cu reclamatie administrativa, conducatorului autoritatii sau institutiei publice careia i-a fost solicitata informatia. - Persoana care se considera vatamata in drepturile sale poate depune reclamatia administrativa in termen de 30 de zile de la luarea la cunostinta a refuzului explicit sau tacit al angajatilor din cadrul autoritatii sau institutiei publice. - Solicitantul care, dupa primirea raspunsului la reclamatia administrativa, se considera in continuare lezat in drepturile saleprevazute de lege, poate face plangere la sectia de contencios administrative a tribunalului in termen de 30 de zile de la expirarea termenelor prevazute de Legea nr.544/2001.
|
Informatii publice
Program audiente Descarcare formulare Autorizatii construire Certificate urbanism Anunturi publice Contact
|