Contact | Conducerea Primariei | Program audiente | Descarcare formulare | Strategia de dezvoltare a municipiului Husi | Proiecte |
Primaria Husi
Administratia publica locala Serviciul Public Local de Asistenta Sociala Serviciul Public Comunitar de Evidenta a persoanelor Directia Urbanism, Administrare si Dezvoltare Locala Compartimentul Gestionarea Resurselor Umane si a Functiilor Publice, Informatizare Compartimentul Agricol si Cadastru Compartimentul Autorizare Control Serviciul Impozite si Taxe Locale Consiliul local Husi Componenta Comisii de specialitate Hotariri Convocarea Consiliul Local in sedinte |
SERVICIUL PUBLIC LOCAL DE ADMINISTARE CIMITIRE HUSI Serviciul Public Local de Administare a Cimitirelor din Municipiul Husi, infiintat conform H.C.L.M. Husi nr. 59/27.04.2006, este o structura specializata, constituita in subordinea Consiliului Local al Municipiului Husi, si este destinat sa desfasoare activitati funerare specifice pentru cetatenii municipiului Husi dupa cum urmeaza: 1. Asigura locuri de inhumare pentru toate persoanele decedate, indiferent de confesiunea sau cultul religios caruia ii apartine. Actele necesare pentru obtinerea unui loc de inhumare sunt: 2. Atribuie in folosinta locuri de inhumare la cererea cetatenilor cu domiciliul stabil in municipiul Husi, sau rudelor pana la gradul IV, ale persoanelor cu domiciliul stabil in municipiul Husi, in baza unei cereri de solicitate si a unui contract de concesiune, incheiat in conformitate cu "Regulamentul privind organizarea si functionarea Serviciului Public Local de Administrare Cimitire Husi", aprobat prin H.C.L.M. Husi nr. 125/ 25.07.2013. Actele necesare pentru obtinerea unui loc de inhumare sunt: 3. Asigura servicii si lucrari de intretinere a lucrarilor funerare, servicii de intretinere si curatenie a cimitirelor, respectiv aleelor pietonale si cailor de acces catre morminte, colectarea si evacuarea gunoiului din cimitire, intretinerea si reparatia instalatiilor de apa potabila din cimitir, a grupurilor sanitare, deszapezirea aleelor pietonale si cailor de acces catre morminte. Aceste servicii se asigura in baza Contractului de concesiune incheiat intre solicitant si Serviciul Public Local de Administrare Cimitire Husi, prin achitarea anual a unei taxe de intretinere pe loc inhumare. Cuantumul acestei taxe se stabileste anual prin Hotarare de Consiliul Local. Plata taxei se face la Caseria din sediul Primariei Municipiului Husi. 4. Emite procesul-verbal de predare-primire a schitei de amplasare a unei lucrari funerare si autorizatia de incepere a lucrarilor pentru constructia lucarii funerare, la cererea cetatenilor. Actele necesare pentru eliberarea autorizatiei de construire sunt: 5. Asigura respectarea protocoalelor incheiate cu "Episcopia Husilor", in ceea ce priveste statutul serviciilor religioase, statutul preotilor si lacaselor de cult. Persoana de contact: Sapca Paul Telefon: fix: 0235/480205, int.133; mobil: 0787859430 Primaria Municipiului Husi, str. 1 Decembrie, nr.9, demisol, camera: 5 Program: -de luni pana joi: Birou: 08.30-11.30; Teren: 7.30-08.30, 12.00-16.00 -vineri: Birou 08.30-11.30, Teren: 7.30-8.30, 11.30-13.30 -Sambata si duminica: liber
|
Informatii publice
Program audiente Descarcare formulare Autorizatii construire Certificate urbanism Anunturi publice Contact
|
||||||