Contact Conducerea Primariei Program audiente Descarcare formulare Strategia de dezvoltare a municipiului Husi Proiecte
 
Primaria Husi
Administratia publica locala
Serviciul Public Local de Asistenta Sociala
Serviciul Public Comunitar de Evidenta a persoanelor
Directia Urbanism, Administrare si Dezvoltare Locala
Compartimentul Gestionarea Resurselor Umane si a Functiilor Publice, Informatizare
Compartimentul Agricol si Cadastru
Compartimentul Autorizare Control
Serviciul Impozite si Taxe Locale

Consiliul local Husi
Componenta
Comisii de specialitate
Hotariri
Convocarea Consiliul Local in sedinte

Decese


Înregistrare deces produs în municipiul Husi

TERMEN DE ÎNREGISTRARE:
Înregistrarea se face în termen de 3 zile de la data decesului.
Acest termen  cuprinde atât ziua în care s-a produs decesul, cât si ziua în care se face declaratia.
Daca s-a depasit acest termen sau cauza decesului se datoreaza unei sinucideri, unui accident sau altor cauze violente, înregistrarea decesului se face cu aprobarea Parchetului Husi.

 ACTE NECESARE:
a) certificatul medical constatator al decesului, întocmit pe formular-tip, care trebuie sa poarte numar de înregistrare, data certa, semnatura si parafa medicului care a facut constatarea, sigiliul/stampila unitatii sanitare, în care trebuie consemnata cauza decesului, fara prescurtari, înscrisa cu majuscule;
b) actul de identitate al decedatului si copie xerox ;
c) certificatul de nastere si de casatorie, dupa caz;
d)  livretul militar al decedatului – pentru barbatii pâna în 50 de ani;
e)  actul de identitate al declarantului si copie xerox.

 

Informatii publice
Program audiente
Descarcare formulare
Autorizatii construire
Certificate urbanism
Anunturi publice
Contact
Legea nr. 544/2001
Buletinul informativ
Lista informatiilor de interes public
Modalitati de contestare
Model cerere solicitare informatii de interes public
Fise de evaluare Legea 544/2001